Locul 1 Carp EDiem 2020 - Myon Baits Team

1. hely Carp EDiem 2020 - Myon Baits Team

A FUSION TO ECSTASIS!

Elmondhatjuk, hogy néhányunk számára a horgászat nem csak ürügy az alkoholfogyasztásra vagy a grillezésen való részvételre, egy baráti találkozásra vagy egy hobbira. A horgászat sokkal többet jelent!!!

Néhány sorban elmesélem a legújabb horgászmeccset, ennél többet a Myon Baits csapatának részvételéről az ország egyik legrangosabb versenyén - "Carp eDiem - 2020 -"

Szokás szerint horgászni indulás előtt egy héttel az előkészületek kezdődnek, nálunk kicsit korábban elkezdődtek az előkészületek, hogy ne maradjunk ki semmiből, időben készítsük el a stratégiákat, nehogy megkockáztassuk, hogy maga a játék visz át minket. meglepetés, bizonyos hiányos esetekben előre keressük a megoldásokat. Így az összes felszerelés, a szükséges csalik és csalik, a minimális kényelem és a csapat igényeinek listákban és táblázatokban való megjelöléséből kiindulva minden csapattaggal arra számítottam, hogy jó benyomást keltünk ezen a versenyen.

Mivel már 2-3 nappal előtte kifürkészhetetlen feszültség és adrenalin kezd kialakulni, sikerül a csapat összes tagjával találkozni és kidolgozni az utolsó részleteket; az ételtől és a tűzifától, a hordozható WC-n és a finomság, a rögzítések és a stratégia legapróbb részletéig a játék elején. Így szombatról vasárnap éjszakára mindannyian "pihentünk", mint a nyúl, és heves érzelmek feszültek bennünk. Minden kilométerrel a helyszínig úgy tűnt, hogy a levegő a tüdőben egyre kevesebb lett. Várjuk a további 23 csapattal való találkozást és a sorsolás megkezdését, hogy meglássuk, milyen sors, szerencse dönt egy felejthetetlen versenyen. Nem tudom, hogy azért akartunk-e konkrét lelátót, mert már volt egy köd a fejünkben, hogy szép figurát készítsünk, és ne okozzunk semmilyen csalódást, sőt még ennél is többet, hogy a versenyen bebizonyítsuk, egy fiatal csapat a versenyek mindent megtesz, ami tőle telhető, hogy a dobogóra álljon. A csapat néhány tagja célja a 2019-es bajnok J. trónfosztása volt

A fiatal csapattag után. "Gyuri atya" (ahogy mindannyian előszeretettel hívjuk) olyan lelátót húz, ahol korábban szabadon horgásztunk, az A szektor csapatainak összetétele miatt nem kapunk könnyű levegőt. Kemény meccset hirdetnek mindketten a szektorban és általában:

Meglepetésekkel teli 21/A5-ös stand, nagy tapasztalattal rendelkező erős szomszédok, azonnal megnyugtatna minket a „tábor” telepítésének befejezése után, és az utolsó elemek, a Myon Baits zászlók, amelyek remekül lehatárolják horgászterületünket.

Az egyik sátorban egy utolsó technikai értekezletre kerülne sor, amely pontosan meghatározza, mihez kezdjen a verseny első napjától. Szoros csapat lévén, és a dolgok kinézetéből megértettük egymást, ez nem tartott túl sokáig, és később igyekeztünk lazítani a légkörön, hogy a reggelt minden „akkumulátorral” erősen kezdhessük:

Aludtam... mondhatni VÉGE... ennyire rövidnek tűnt nekünk az éjszaka, amíg el nem kezdett csörögni a telefon ébresztője. Egyik stresszesebb, mint a másik, azonnal aktiválódtunk, miután az ízletes nutellás kávé kezdett célba érni.

Ami ezután következett, az nem számolt azzal, hogy milyen fárasztó hét elé nézünk, testben-lélekben felkészültünk! A rúd-pod-ri botokkal, implicite a tartalékokkal, lélekkel a számban vártam a START VERSENYRE. Egy meglehetősen gyenge nap után, amikor 18:00-kor a mérlegen mindössze 11,48 kg-mal álltunk a ranglistán, az éjszaka nagyon ígéretes horgászatot tartogat számunkra.

Így az első nap lenyugvásával itt is megjelenik a 18+-os botok. Kezdtünk reménykedni, hogy a 20+ biztosan eljön.

Egy meglehetősen naiv első éjszaka után, mindössze 80,5 kg-mal, másnap más stratégiával és más támadási tervvel indultunk. A már bevált 24 mm + 16 mm-es REDSquidPills bojlik és az EcoNutt (az első, kifejezetten a Sacosu Turcesc tóra tervezett Myon Baits tigrismogyoró alapú madáreledel, amelyet 2021 elején hivatalosan is piacra dobnak) EcoNutt-tal kombinálva esti skálán elértük, bekerültünk az A szektor rangsorába.

Nem a Sacos-i éjszakai horgászat tapasztalatain alapuló rejtélyként ismét kellemes meglepetés ért minket, hogy a második éjszaka után több mint 80 kg-ot nyomtunk. Tényleg beírtad a könyveket? Enyhe komoran követtem a többi szektor csapatát, és elkezdődtek a klasszikus kérdőjelek: Mit nem csinálunk jól? Miért van a többieknek néhány száz kilogrammal több a B és C szektorból, mint nekünk?

Folytattuk a stratégiánkat, a tervet, és sok munkával, önmagunkba vetett bizalommal sikerült a hasznosat a kellemessel ötvözni, sok-sok feszültségingadozáson átmenő álomhétet alkotni, a bennünk lévő adrenalin kivette agyarait.

Úgy tűnik, a fáradtság mindannyiunkra rászól, bár ebből a szempontból nagyon jól szervezett voltunk. Az éjszakákat 2 csapatra osztottuk, hogy a teljesítményünk állandó legyen, innen ered az éjszakai jó eredmény.

A verseny teljes időtartama alatt a szektorranglista élén maradtunk, hogy az utolsó este induljon és egyben ígéretesen is végződjön a mi javunkra!!!

Az utolsó hivatalos mérlegelés után azonnal meg kellett számolnunk, és meg kellett elégednünk a dobogóval, ami nem volt rossz hely. Valamennyire teljesítettük a verseny célját!

A hét legizgalmasabb pillanata az volt, amikor megtudtuk, hogy nem csak a dobogón állunk, hanem nyertünk is, és a szektorban elért nagyon jó pontszám és az 5 legnagyobb hal miatt összesítésben az 1. HELYEN állunk. !

Szeretnék gratulálni a csapattársaimnak az erőfeszítéseikért, a sok erőfeszítésért és türelemért, amit az együtt töltött 4 nap és 5 éjszaka alatt megtettek, a bizalomhoz és a kitartáshoz, amelyet mindenki iránta tanúsítottak, és azért, mert igazán jó emberek voltunk. Magical Myon Baits CSAPAT!!!