BEST 5 Myon Baits Team "Sacosu Turcesc 15-17 Mai 2020"

BEST 5 Myon Baits Team "Turkish Bag 2020. május 15-17"

egyesek számára a horgászat csak egy jó ürügy arra, hogy elhagyja a házat. Eltölteni néhány napot baráti társaságban, társasági életben, vízparti pihenésben, lehetőség a hétköznapok elől való kiszabadulásra, a természettel való újrakapcsolódásra.

Számunkra a Myon Baits komponensei sokkal többet jelentenek. Ez egy életforma!

2019 ősze óta készültünk a Myon Baits tagjai közötti barátságos mérkőzésre a Turkish Bagban, 2020. május 14-17.

A járvány okozta őrület megakadályozott bennünket abban, hogy kimenjünk, és azt csináljuk, amit a legjobban szeretünk. Úgy értem, menjünk horgászni. Az utolsó pillanatig abban reménykedtünk, hogy el tudunk menni a barátokkal horgászni. "A csillagok összeálltak" (feloldották a szükségállapotot), és május 14/15-én (csütörtökről péntekre) este őrült horgászási vágykal indultam el a Törökzsákba.

Péntek délelőtt megérkeztünk a tóra, felállítottuk, főtt magcsomókkal, zúzott 20 mm-es bojlikkal, Groundbait EcoSquid-del és ECOSquid aktivátorral felcsalizott és vízbe dobtuk a tartókat. A sorsolás eredményeként a 24-es lelátóra kerültünk, amely a medence szakértői szerint nagyon jó helynek tűnt.

Az alap mélypont után volt néhány előadásom, valahol 12,5-14,00 kg között. A szerelvények jók voltak a finnyás pontyok számára, amelyek még nem kezdtek el táplálkozni, ahogyan azt ezen a helyen teszik.

Már az első este - "első mérlegelésnél" azt a tájékoztatást kaptuk, hogy minőségileg lehet az első helyen állni. Miután egy pillantást váltottunk párommal, Ștefannal (Tűzoltócsapat), úgy döntöttünk, hogy megpróbálunk jó benyomást kelteni egy „szórakoztatónak” meghirdetett játékkal. Kéznél volt minden, ami ehhez kellett. A mi szempontunkból ez nem volt túl sikeres nap, így a hír, hogy felkeltünk... egy adag adrenalint, némi elégedettséget adott nekünk.

Első este az ECOSquid (Squid&Octopus&Strawberry) 20 mm-es kobra bojlival gondoltunk horgászni.

Nem kellett sokáig várni az eredmények megjelenésére. A nada meder aktiválása után néhány kivételtől eltekintve a legtöbben elkezdtek különböző méretű bemutatókat tartani, a halak nagyon jól reagáltak a nadára, az átlagos hal 15 kg feletti volt.

Egy ponton a szél megélénkült, és reggelre már nem jegyeztek fel figyelemre méltó eredményeket.

A 2. nap prezentációkkal indult a legtöbb standon, különösen azokon a standokon, amelyek valamelyest középen és azok közelében voltak. A pálya szélére helyezett csapatok kevésbé figyelemre méltó eredményeket értek el, de még nekik is volt bemutatójuk.

A 2. nap éjszakája nagyon eredményes volt, és sikerült pontyot rakni a matracra, ami átlagban valahol 16-18kg között volt. Folytattuk a kobrázást, és az eredmények nem vártak sokáig. A csapat mindkét tagja PB-t ért el 20 kg-os, illetve 19 kg-os fogással.

A horoghoz leginkább a Hookbait Boilies Red SquidPill-t és a Critique Dumbell EcoSquid-et használtam.

Végül, Tűzoltó csapat helyezést ért el a legjobb 5 szekcióban.

A fair play szelleme dominált az egész játék során.

A játék kulcsa kétségtelenül a pozitív hozzáállás volt, amely nem várt eredményeket hozhat, ha az ember a végsőkig küzd, a késő tavaszi napokban ......annak ellenére, hogy a nappali és éjszakai hőmérséklet ingadozik!!!.