Locul 1 Carp EDiem 2020 - Myon Baits Team

FUZIUNE DUSA LA EXTAZ !

Putem spune ca pescuitul pentru unii dintre noi nu este doar un pretext de a consuma alcool sau a participa la un gratar, o intalnire cu prietenii de socializare sau un hobby. Pescuitul inseamna mult mai mult !!!

In cateva randuri am sa va povestesc  cea mai recenta partida de pescuit , mai mult decat atat participarea echipei Myon Baits  la unul dintre cele mai consacrate concursuri din tara – „ Carp eDiem - 2020 - ”

Cum de obicei inainte de a merge la pescuit pregatirele incep cu o saptamana inainte, la noi pregatirile au inceput ceva mai devreme, in ideea sa nu omitem mai nimic, sa pregatim strategiile din timp sa nu riscam ca partida propriu-zisa sa ne ia prin surprindere , sa cautam inca de dinainte solutii in anumite cazuri deficitare. Astfel,  incepand de la notarea in liste si tabele a tuturor echipamentelor , a necesarului de nada si momeli, a minimului de confort  si nevoilor echipei,am  anticipat cu toti membrii echipei ca vom face o impresie buna la acest concurs.

Cum un suspans si o adrenalina de neinchepuit incepe sa se instaleze chiar cu 2-3 zile inainte, reusim ca toti membrii echipei sa ne intalnim si sa punem la punct ultimele detalii ; de la mancare si lemne de foc, toaleta portabila si pana la cel mai mimc detaliu de finete , monturi si strategia de inceput de partida. Astfel sambata spre duminica noaptea , fiecarea dintre noi s-a „ odihnit”  iepureste , fiind tensionata in noi o emotie acerba. Odata cu fiecare km in minus pana la locatie aerul din plamani parca era tot mai insuficient. Asteptam cu nerabdare sa ne intalnim cu celelalte 23 de echipe si sa inceapa tragerea la sorti , pentru a vedea ce decide soarta, norocul in ceea ce urma sa fie un concurs de neuitat. Nu stiu daca ne doream un stand anume ca deja in capul nostru era o  nebuloasa , sa facem o figura frumoasa si sa nu dezamagim in nici un fel , ba mai mult decat atat , sa dovedim in concurs ca o echipa tanara in ale concursurilor face tot ce ii sta in putinta pentru a fi pe podium. Unii dintre membrii echipei aveau ca scop detronarea campionului din 2019 J

Dupa ce tanarul membru al echipei. „tata Gyuri „ (asa cum il alintam toti) trage un loc de stand unde am mai pescuit la liber in trecut , nu respiram foarte usurati datorita componentei echipelor din sectorul A. Se anunta o partida grea atat pe sector cat si in general:

Un stand 21/A5 plin cu surprize , vecini de stand puternici si cu experienta vasta , avea sa ne linisteasca imediat dupa finalizarea instalarii in „camp” si a ultimelor  elemente,  steaguri Myon Baits , delimitandu-ne foarte bine zona de pescuit.

O ultima sedinta tehnica avea sa se instaleze intr-unul din corturi, stabilind exact cu ce sa incepem inca din prima zi de concurs. Fiind o echipa stransa si intelegandu-ne din priviri nu a durat foarte mult si am incercat ulterior sa destindem atmosfera astfel incat de dimineata sa putem incepe in forta cu toate „bateriile’ incarcate:

Am dormit……cam cat ai zice PESTE….atat ni s-a parut noaptea de scurta, pana cand alarmele telefoanelor au inceput sa se auda. Unul mai stresat ca celalalt , ne-am activat imediat dupa ce savuroasa cafea cu nutella a inceput sa-si atinga scopul.

Ce avea sa urmeze nu tinea cont de ce saptamana obositoare vom confrunta, eram pregatiti trup si suflet ! Cu lansetele pe rod-pod-ri , implicit cele de rezerva am asteptat cu sufletul la gura START CONCURS. Dupa o zi destul de slaba unde la cantarul de la ora 18:00 ne-am pozitionat in clasament doar cu 11.48 kg, avea ca noaptea sa ne rezerve un pescuit chiar promitator.

Astfel , odata cu apusul soarelui din prima zi apare si la noi un 18+ in lansete. Incepusem sa prindem sperante ca sigur vor veni si cei de 20+.

Dupa o prima noapte destul de naiva cu doar 80,5 kg aveam sa incepem o a doua zi , cu o alta strategie si un alt plan de atac. Combinand consacratele boiliesuri REDSquidPills de 24mm + 16mm cu EcoNutt (primul birdfood pe baza de aluna tigrata marca Myon Baits conceput special pentru balta Sacosu Turcesc care urmeaza sa fie lansat official la inceputul anului 2021) aveam, la cantarul de seara, sa ne instalam in top clasament Sector A.

Ca o enigma care nu era bazata pe experienta pescuitului noaptea pe Sacos , aveam din nou placuta surpriza ca la cantarul dupa adoua noapte sa prezentam iar peste 80kg . Chiar sa fi intrat in carti ? Urmaream cu o usoara nosalanta celelalte echipe de pe celelalte sectoare si incepeau semnele de intrebare clasice: Oare ce nu facem bine? De ce ceilalti din sectoarele B si C au cateva sute de kilograme peste noi ?

Ne-am continuat strategia, planul si cu multa munca si incredere in noi am reusit sa imbinam utilul cu placutul , sa facem o saptamana de vis ,trecand prin multe fluctuatii ale tensiunii , adrenalina din noi scotandu-si coltii.

Oboseala arata sa-si spuna cuvantul pe fiecare dintre noi , desi am fost foarte bine organizati din acest punct de vedere. Am impartit noptile in 2 echipe astfel incat randamentul nostru sa fie unul constant, de aici si rezultatele bune pe timpul noptii.

Am ramas in fruntea clasamentului de sector pe toata durata concursului urmand ca ultima noapte sa inceapa si totodata sa se sfarseasca promitator in favoarea noastra!!!

Imediat, dupa ultimul cantar oficial, aveam sa ne facem calcule si sa ne multumim cu un podium la general , ceea ce nu era rau de loc. Ne indeplinisem intr-o oarecare masura obiectivul concursului!

Cel mai emotionant moment al saptamanii a fost cand am aflat ca nu suntem doar pe podium ci am castigat si suntem pozitionati pe LOCUL 1 la general datorita punctajului foarte bun obtinut la locul de pe sector si a celor mai mari 5 pesti !

Tin sa-i felicit pe colegii din echipa pentru tot efortul depus, pentru toata silinta si rabdarea care au avut-o in toate cele 4 zile si 5 nopti petrecute impreuna, pentru increderea si perseverenta care a avut-o fiecare in el si pentru ca am fost o ECHIPA Myon Baits intr-adevar Magica!!!