BEST 5 Myon Baits Team "Sacosu Turcesc 15-17 Mai 2020"

Pentru unii oameni, pescuitul este doar o scuză bună de a ieși din casă. De a petrece cateva zile în compania unor prieteni, socializare și relaxare pe malul apei, o ocazie de a evada din cotidian, de a te reconecta cu natura.

Pentru noi, componenții Myon Baits e mult mai mult. E un mod de viață !

Ne pregătisem de o partidă amicală între membrii Myon Baits la Sacoșul Turcesc, încă din toamna lui 2019 pentru perioada 14-17 mai 2020.

Nebunia cu pandemia ne oprise să ieșim și să facem ceea ce ne place cel mai mult. Adică să pescuim. Până în ultimul moment am sperat să putem ieși împreună cu prietenii să facem o partidă de pescuit. ,,Astrele s-au aliniat'' (se ridicase starea de urgență) și în noaptea de 14/15 mai (joi spre vineri) am plecat spre Sacoșul Turcesc cu o dorință nebună de a pescui.

Vineri dimineață am ajuns pe baltă, ne-am instalat, am nadit cu bulgări formați din semințe fierte, boiles de 20 mm sfărâmat, Groundbait EcoSquid impreuna cu activatorul ECOSquid și am lansat monturile in apa. Tragerea la sorți ne plasase pe standul 24, un loc care după specialiștii bălții parea unul foarte bun.

După nadirea de bază am avut câteva prezentări, undeva la 12,5 - 14,00 kg. Monturile erau fine, pentru crapi capricioși care nu începuseră să se hrănească așa cum se știe pe această locație.

În prima seara - ,,la primul cantar'' am fost anuntati ca e posibil sa fim pe primul loc la calitate. După un schimb de priviri cu partenerul meu Ștefan (Firefighters Team), am hotarat ca dintr o partidă ce se anunța ca ,,de plăcere'' să incercam să facem o impresie frumoasă. Aveam la indemana tot ce era necesar pentru asta.  Nu fusese o zi foarte reușită din punctul nostru de vedere, de aceea vestea că suntem sus.. ne insuflase o doză de adrenalină, un oarecare sentiment de satisfacție.

Pentru prima noapte ne gândisem să nădim cu cobra boiles-uri de 20 de mm din gama ECOSquid (Squid&Octopus&Strawberry).

Rezultatatele nu au întarziat să apară. După activarea patului de nadă, cu puține excepții,majoritatea au început să aibă prezentari de diferite mărimi, pestii au răspuns foarte bine la nadă media peștilor fiind de peste 15 kg.

La un moment dat, vântul a început să bată cu putere și până dimineață nu s-au mai înregistrat rezultate notabile.

Cea de-a 2 zi început cu prezentări în mai toate standurile, îndeosebi standurile care erau oarecum pe mijloc și în apropierea acestora. Rezultate mai puțin de remarcat au avut echipele care erau plasate pe standurile de la margine, dar chiar și acestea au avut prezentări.

Noaptea celei de-a 2 zile a fost foarte  productivă și am reușit să punem pe saltea crapi care erau ca medie undeva între 16-18 kg. Am continuat să nădim cu cobra și rezultatele nu au întârziat să apară. Ambii componenți ai echipei au reușit P.B. cu capturi de 20 kg respectiv 19 kg.

La cârlig am folosit în mare parte Hookbait Boilies Red SquidPill respectiv Critice Dumbell EcoSquid.

La final, Firefighters Team a reușit clasarea pe primul loc la secțiunea Best 5.

Spiritul de fair play a dominat pe durata întregii partide.

Cheia partidei a fost fără indoială abordarea pozitivã care poate da rezultate nesperate dacă lupți pana la capat, în zilele sfârșitului de primăvară, ......în ciuda temperaturilor oscilante între zi și noapte !!!.